پنج افسانه در مورد باتری آیفون

 

هر گجتی خرده‌فرهنگ مخصوص به خودش را دارد. احتمالا از دوستانتان شنیده‌اید که هنگامی که گوشی شارژ میشود نباید با آن مکالمه کرد یا موقع خواب نباید گوشی را زیر بالش گذاشت.این نقل قول‌ها قسمت مهمی از خرده‌فرهنگی است که آیفون با خود به همراه آورد. اما کدام یک از این افسانه‌ها ریشه در حقیقت دارند و کدام یک از آن‌ها صرفا داستان‌اند؟ با ما در ادامه همراه باشید.

ipad-air-battery-feature

 

 

 

هر شارژری به غیر از شارژر اصلی اپل برای آیفون خطرناک است.

اگر شارژر شما در یک شرکت شناخته شده تولید شده و رو بسته بندی‌اش made for the iphone/ipad چاپ شده گوشیتان را با خیال راحت شارژ کنید ولی اگر از شارژرهای ارزان قیمت و تقلبی استفاده میکنید پیشنهاد میکنم هرچه سریعتر از شرش خلاص شوید! شرکت‌های متفرقه برای کم کردن هزینه‌ی تولید تمام مکانیزم‌های امنیتی استاندارد سیم‌های شارژر را کنار میگذارند. شاید ندانید تمام حوادث انفجار باتری آیفون بخاطر استفاده از شارژر تقلبی اتفاق افتاده.

 

وقتی گوشی در حال شارژ شدن است از آن استفاده نکن!

یک سال پیش خبرِ “منفجر شدن آیفون یک زن چینی،وقتی که داشت با اسمارت فون در حال شارژ شدنش کار میکرد” منتشر شد. افسانه بالا، میراث این خبر است. در واقع علت انفجار آن آیفون استفاده کردن از آن در حین شارژ شدنش نبود، استفاده از شارژر تقلبی بود. بنابراین بدون هیچ نگرانی‌ای با آیفون در حال شارژتان بازی کنید،منفجر نمیشود!

 

در طول شب آیفون را در شارژ نگه ندار!

آخرین کاری که بیشتر ما قبل از خواب میکنیم به شارژ زدن تلفن‌های همراهمان است. خیلی‌ها اعتقاد دارند بیش از حد در شارژ ماندن گوشی باعث صدمه دیدن باتری میشود.این گزاره هرچند در مورد خیلی از گجت‌ها صادق است اما شامل آیفون نمیشود و به محض پر شدن باتری، فرایند شارژ قطع میشود.

 

فقط وقتی باتری کاملا خالی شد آیفون را شارژ کن!

کاملا اشتباه! باتری‌های  لیتیوم-یون (مثل باتری آیفون) در صورتی که کاملا خالی شوند آسیب میبینند و ناپایدار میشوند. همیشه قبل از خالی شدن کامل باتری گوشی را شارژ کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 15 تير 1393برچسب:, | 21:19 | نویسنده : حسين قائدى |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.